אודות איריס

אתם מוכרים או קונים נכס ומחפשים משרד תיווך מומלץ בהוד השרון?

מעולה, הגעתם למקום הנכון!

נעים מאוד

אני איריס גבריאל, מתווכת ומשווקת נדל"ן בהוד השרון וסביבתה כבר יותר מ־15 שנים,בעלת משרד תיווך בהוד השרון.  ילידת הוד השרון שאוהבת את העיר, את אנשיה ואת הקהילה שבה.

עסקאות נדל"ן כרוכות בסיכון כלכלי גדול, ומעוררות בנו גם לא מעט חששות ולחץ. לכן כשאני מלווה את הלקוחות שלי מוכרים, קונים, משכירים ושוכרים אני מקפידה על שירות מקצועי ועוטף. אני קשובה לצרכים ולרצונות שלכם, מטפלת בכל הפרטים, שומרת עליכם בתהליך ומוודאת שתסגרו את העסקה הטובה ביותר עבורכם.

אני מאמינה בשקיפות מלאה והלקוחות שלי סומכים עליי בעיניים עצומות. מניסיוני אני  יודעת שעסקה איכותית היא כזו המיטיבה עם שני הצדדים, ולכן אני מחוייבת לגמרי ללקוחות שלי ובה בעת יודעת לגשר על פערים בין  קונים למוכרים, לשביעות רצון שני הצדדים.

הודות לניסיון הרב שצברתי ולהיכרות המעמיקה שלי עם הוד השרון אני יודעת לנווט תהליך מכירה וקנייה גם בשוק נדל"ן משתנה ולא יציב. אני משקפת את התנודות בשוק תוך כדי עסקה על מנת שהלקוחות שלי יידעו בכל זמן נתון שהעסקה שלהם טובה ובטוחה עבורם.

אני עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מבחר אנשי מקצוע מומלצים: עורכי דין, יועצי משכנתאות, מעצבות פנים, אדריכלים, מובילים, מסדרות בתים, קבלנים וכל מי שיכול לתת לכם ערך מוסף בתהליך המכירה. ללקוחות שלי הם נותנים ייעוץ ראשוני חינם ומבטיחים שירות במחירים מיוחדים.

בזכות כל זה אני שמחה וגאה להיות מדורגת במקום הראשון ( ! ) באתר המקצוענים בנדל"ן בהוד השרון דירוג המבוסס על חוות דעת של לקוחות אמיתיים. זה תו איכות במקצוע שסובל לפעמים מתדמית בעייתית, ומעיד שאני במקום הנכון, מקצוענית ומחוייבת ללקוחות שלי יותר.

קצת רקע

אני נשואה ואמא לתאומות בנות 14, בעלת BA בהיסטוריה כללית מאוניברסיטת ת"א, ובעלת משרד תיווך עצמאי אחרי שעבדתי  12 שנים בחברת רימקס. בוגרת קורסים רבים בתחום הנדל"ן וביניהם קורס למו"מ וגישור, קורס CRS לשיווק נכסי יוקרה ועוד.

לתחום הנדל"ן התוודעתי במהלך שלוש שנות מגורים בלוס אנג'לס. עצרתי בכל OPEN HOUSE שנקרה בדרכי, התאהבתי בתחום והחלטתי להתמקצע בתיווך נדל"ן. לפני כן הייתי מנהלת מכירות בסייבר ישראל טכנולוגיות נסיעות בע"מ. שיווקתי והדרכתי טכנולוגיות למשרדי נסיעות בכל הארץ, כך שבעצם תמיד עסקתי במכירות. 

אני אוהבת אנשים, אוהבת בתים והשילוב הטוב ביותר הוא תיווך 🙂

הלקוחות שלי מתקשרים להתייעץ איתי בכל מה שקשור לתחום הנדל"ן גם אחרי שהעסקה הושלמה. הם יודעים שאני ממשיכה לתת להם שירות במחוייבות ואכפתיות, בדיוק כפי שהובלתי אותם בבטחה בעסקה הכלכלית הגדולה בחייהם. אם תבחרו לעבוד איתי אני בטוחה שגם אתם תזמינו אותי לקפה אחרי שתעברו לבית חדש. העוגה עליי.

מוזמנים להרים טלפון – 

איריס גבריאל, הכתובת שלכם לנדל"ן בהוד השרון,

טלפון: 054-2556108