תיווך במכירת נכס בהוד השרון

בית למכירה בהוד השרון

יש לכם נכס למכירה בהוד השרון והסביבה? 

מכירת נכס בהוד השרון היא אחת מהעסקאות הגדולות שתעשו בחייכם, וכרוכה בסיכונים נוכח עליות המחירים החדות שמתרחשות לאחרונה. מעבר לכך מכירת נכס תגזול מכם זמן ואנרגיה.

נכס שיעמוד בשוק זמן רב מדי עלול לאבד מערכו, ולפעמים הסיבה היא פשוט כי פרסמתם במקום הלא נכון, או שפספסתם קונים כי לא תמחרתם נכון את הנכס. תיווך במכירת נכס בהוד השרון על ידי משרד תיווך מקצועי ומורשה יחסוך לכם בעיות שעלולות לצוץ בתהליך המכירה.

מה עושה משרד תיווך בהוד השרון?

  • בדיקת סטאטוס משפטי 

קודם כל נבדוק עבורכם את המעמד המשפטי של הנכס ונוציא נסח טאבו של הנכס כדי לוודא שתצאו לתהליך המכירה כשאתם רשומים כבעלי הזכויות בנכס. טיפול במסמכים בשלב זה ימנע בעיות משפטיות ועיכובים בהמשך.

  • תכנון כספי

תמחור מדויק של הנכס הוא קריטי להצלחת המכירה. מחיר נכון  של הנכס מביא בחשבון את כל המשתנים: הנכס ומצבו,  תוכניות פיתוח עתידיות, היצע הדירות באזור, כח הקנייה של לקוחות מתאימים וכמובן הצרכים שלכם.

בניית פרופיל לקוח  לנכס – האם הדירה שלכם תתאים לזוג שרוצה להצטמצם אחרי שהילדים עזבו את הקן או דווקא למשפחה צעירה? האם הם תושבי הוד השרון או משפרי דיור מהסביבה? התשובות ישפיעו על הצגת הדירה ועל הערוצים שבהם נשווק אותה. הפרופיל יסייע גם לסנן מראש מתעניינים שהנכס כנראה לא יתאים להם.

  • העמדת הנכס בשוק

שיווק הנכס בערוצים הנכונים – פרסום עלול לעלות ביוקר גם בכסף וגם בזמן. משרד תיווך מקצועי יפרסם את הנכס  בפלטפורמות ייעודיות וידע לשכנע את הקונים. משרד תיווך איכותי ידע להביא קונים שבאמת בשלים לסגור עסקה, ולא כאלה שרוצים רק להתרשם ועלולים להתיש אתכם.

  • ניהול מו"מ

מול הלקוחות – מתווך הוא איש מכירות מקצועי שידע לזהות עם מי מהקונים  כדאי להתקדם. מתווך ידע לברר מראש פרטים חשובים אצל הקונים (למשל, יכולתם לממן את העסקה). הוא ינהל מו"מ מקצועי, ידע לספק לקונים מידע אמין על הנכס, ויגשר בין הצרכים שלהם למטרה שלכם.

וכמובן, המתווך מנהל את כל הקשר עם הקונים, מסייע להם בחיבור עם יועצי משכנתאות, עורכי דין , אדריכלים ועוד על מנת לקדם את התהליך לשביעות רצונכם.

ואתם? ממשיכים בשגרת החיים שלכם בלי כאב ראש  עד להשלמת העסקה.

לסיכום – משרד תיווך נדל"ן ידאג לסגור את הקצוות עד לעסקה המוצלחת.

ליווי מקצועי ואמין יתן לכם שקט נפשי ויוביל אתכם בבטחה להשלמת העסקה. ממליצה לקרוא את המאמר איך לבחור משרד תיווך שיסייע לכם בתהליך.

לפרטים  והערכת שווי נכס התקשרו: 054-2556108

איריס גבריאל, הכתובת שלכם לנדל"ן בהוד השרון.
תיווך הוד השרון – מכירה קניה והשכרה של נכסים.

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn