טיפים למכירת נכס מוצלחת

טיפים למכירת נכס

אתם מוכרים נכס? נעים מאד!

אני בעלת משרד תיווך בהוד השרון וישובי הסביבה המתמחה במכירה והשכרה של דירות ובתים בהוד השרון.

אני משתפת אתכם בכמה טיפים למכירת נכס מוצלחת!

טיפ מס' 1 – סדרו  והכינו את הדירה לפני הצגתה בפני קונים

מסתבר שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ועל כן אני מציעה לכם לסדר את הדירה לפני הגעת קונים, לאוורר אותה ואפילו לבשם אותה קלות, אם על ידי נרות ריחניים או על ידי ניחוחות אפיה משכרים. נסו  לשוות לדירה שלכם מראה אטרקטיבי כבר מהצעד הראשון, טפחו אותה, הוסיפו עציצים וחפצי נוי שיחמיאו לדירה.

טיפ מס' 2 –תמחרו את הדירה בהגיון

אני ממליצה לערוך סקר שוק, להתייעץ עם מתווכים מקומיים לגבי מחירי השוק ורק אז להוציא את הדירה לשוק. מחיר גבוה מידי ירחיק מכם  קונים פוטנציאליים.

שימו לב שדירות למכירה שמתומחרות גבוה מידי עומדות בשוק זמן רב. תמחור נכון של הנכס  הוא משמעותי בתהליך המכירה.

 

 טיפ מס' 3 – אל תשנו את מחיר הדירה במהלך העסקה.

שינוי המחיר במהלך העסקה מייצר חוסר אמינות ומרחיק קונים פוטנציאליים. תהיו עקביים ותשדרו אמינות אל מול הצד השני.

 

טיפ מס'4 – נהלו מו"מ נעים ותתגמשו במעט

אני ממליצה לכם לקחת בתמחור מקדם בטחון שיאפשר לכם להתגמש קצת במחיר ולתת לקונים שלכם הרגשה שהם עושים עסקה טובה. אל תיצמדו בעקשנות למחיר ההתחלתי שלכם כדי לא להלחיץ את הצד השני.

 

טיפ מס' 5 – היכנסו לתהליך המכירה כשאתם שלמים ובטוחים בו.

מוכרים רבים מוציאים את הנכס שלהם לשוק לפני שהם מוכנים ובשלים למכור אותו, מה שגורם להם לסגת מהתהליך כאשר מגיעים קונים רציניים. אני ממליצה שתצאו לשוק רק כאשר אתם שלמים ובטוחים בו, יודעים מה האלטרנטיבות שלכם ולאן אתם ממשיכים לאחר מכירת הנכס שלכם.

 

 

טיפ מס'6 – אל תפתחו רגשות לקונים שלכם.

תהליך מו"מ עם רוכשים פוטנציאליים מעלה במוכרים רבים רגשות חיוביים ולעיתים גם שליליים. נסו להיות ענייניים וממוקדים מבלי לשפוט את  הקונים שלכם, אל תהיו עוינים אליהם וחסרי סבלנות. מצד שני, אין צורך לצאת מגידרכם. חשוב שהתהליך יהיה ממוקד ונעים.

 

טיפ מס' 7 – שווקו את הדירה כמו שהיא.

תתארו את הדירה שלכם כפי שהיא על כל יתרונותיה מבלי להפריז בתיאור שלה. תיאור מופרז ומוגזם שלה יעשה את ההיפך ויעורר חשדות מצד הקונים.

 

טיפ מס'8–תכנון מס ובדיקה משפטית של הנכס

רצוי שטרם הוצאת הדירה  לשוק תבדקו עם עורך דין  את ענין המיסוי, אם קיים על הדירה, על מנת שלא תופתעו לאחר חתימת העסקה.

טיפ מס' 9 – היעזרו המשרד תיווך מומלץ ואמין

איש מקצוע אמין ומומלץ ידע להוביל אתכם בתהליך בבטחה עד לעסקה המוצלחת.

לסיכום, אתם צריכים להבין כי כדי למכור את הדירה יש להיאזר  בסבלנות ואורך רוח. נסו  להישאר ממוקדים לכל אורך הדרך, נטרלו גורמי לחץ פוטנציאליים עד כמה שניתן, והקונה הנכון כבר יגיע אליכם . המון  בהצלחה!

ואם אתם מוכרים נכס בהוד השרון, כפר סבא, רעננה ויישובי הסביבה אתם מוזמנים להתקשר אלי 054-2556108 איריס גבריאל, הכתובת שלכם לנדל"ן בהוד השרון והסביבה.

משרד תיווך מוביל בהוד השרון , מדורגת במקום הראשון באתר המקצוענים בנדל"ן בהוד השרון! ברשותי מבחר דירות למכירה בהוד השרון, בתים למכירה בהוד השרון, דירות להשכרה בהוד השרון.

 

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn