טיפים למכירת נכס בהוד-השרון

בהוד השרון- דלת כניסה לבית עם מפתח בצורת בית

יש לכם נכס למכירה בהוד השרון והחלטתם להוציא אותו לתהליך מכירה? בשעה טובה!

הנה מספר טיפים למכירת הנכס בהוד השרון שיעזרו לכם בתהליך המכירה.

א. בדיקה משפטית ותכנונית

  1. וודאו שאתם אכן רשומים ב נסח טאבו של הבית כבעלי הזכויות בנכס. טיפול מוקדם בעניין יקטין את הסיכון שיתעוררו בעיות בשלב מתקדם יותר. אם תתחילו בתהליך בלי להסדיר סטטוס הוא עלול להיות מכשול כשכבר תנהלו מו"מ עם קונה פוטנציאלי, והטיפול בכך יכול לעכב אתכם בתהליך.
  2. בדקו את תיק הנכס שלכם בעירייה כדי לוודא שתוכנית הבית אכן תואמת את הרישומים בפועל.
  3. בדקו את התב"ע העתידית בסביבת הנכס כדי שיהיה בידכם מידע רלוונטי. קונים שמתעניינים בנכס שלכם אולי בדקו את העניין, כדאי להיות מעודכנים.

ב. הכינו את הבית לקראת הצגתו לקונים פוטנציאליים. הרושם הראשוני מכריע והצגה מחמיאה של הבית תזרז מכירה ותמקסם את מחיר הנכס. הינה כמה דגשים חשובים:

  1. הוציאו רהיטים מיותרים שמעמיסים על החלל ומקטינים את הבית. הקונה צריך להיות מסוגל לדמיין את עצמו חי בבית, ולכן LESS IS MORE.
  2. תקנו פגמים קלים במידת הצורך וצבעו את הדירה בגוונים בהירים. אין צורך להיכנס לשיפוץ מסיבי, אבל תיקון התריס התקוע והנזילה באסלה, יגדיל את הסיכוי למכור.
  3. השתמשו בתאורה כדי להדגיש פינות יפות ולמשוך אליהן תשומת לב.
  4. בחדר המגורים מומלץ לפרוש שטיח חלק בגוון אחיד. גם בחדר השינה, וילונות רכים וכיסוי מיטה בגוון אחיד וסולידי ישרו אווירה נינוחה.
  5. בחלונות שניבטים מהם בתים שכנים תלו וילונות בהירים וקלילים שיספקו פרטיות מבלי להחשיך את החלל.
  6. פנו את הבלגן שהצטבר על משטחים – השיש במטבח, שידות ושולחנות – והניחו חפצי נוי עדינים.
  7. נקו וסדרו את הבית.
  8. אווררו היטב את הבית. ריחות של עישון, בעלי חיים או בישול עלולים להרתיע. פתחו חלונות ותנו לאור טבעי להיכנס פנימה.
  9. פרחים טריים ועציצים פורחים משדרגים את הבית פלאים!

 

ג. תמחור הנכס – אתם ודאי שואלים את עצמכם כמה הבית שלי שווה ותרצו לבצע הערכת שווי נכס לפני שתצאו לשוק.  בדקו את המחיר הריאלי של הנכס בשוק ותמחרו אותו בהתאם. תמחור גבוה מדי יעכב את המכירה. מחיר נמוך מדי אתם ודאי לא רוצים.  השאירו מקום למו"מ, כדי שקונים שיגישו הצעה ירגישו שהצליחו לקבל עסקה טובה וירצו להתקדם איתכם.

ד. פרסום– פרסמו את הבית באתרים ייעודיים וברשתות החברתיות. שיווק הוא חלק מכריע במכירה – פרסום מדויק יביא קונים מתאימים לנכס, ויסנן מתעניינים שכנראה לא יקנו אבל יגזלו מכם תשומת לב ויתישו אתכם.

ה. טפלו נכון בקונים – נסו לברר (בעדינות) האם התקציב שלהם מתאים למחיר הנכס, והם יכולים לממן את העסקה, האם כבר מכרו נכס, ומה האלטרנטיבות שלהם, כדי לוודא שהם אכן יכולים להתקדם ואינם מבזבזים את זמנכם. שמרו את פרטי ההתקשרות עימם כדי שתוכלו לעדכן אותם אם המחיר ירד, ולסייע להם להחליט אם הם מתלבטים לגבי הנכס שלכם.

ו. נהלו מו"מ ענייני – רבים נוטים לנהל מו"מ באופן אמוציונלי ועושים טעויות שעולות להם הרבה כסף. זכרו שמדובר בתהליך עסקי נטו. היו נחמדים ואל תגררו ל'קצר' בתקשורת או לחלופין, לעודף סימפטיה שתגרום לכם להוריד מחיר.

 

בהצלחה!

 

ואם אתם רוצים תיווך בהוד השרון שילווה אתכם בתהליך במקצועיות וללא פשרות , התקשרו 054-2556108

איריס גבריאל, משרד תיווך נדל"ן מומלץ בהוד השרון.

 

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn